آشنایی با قالب سازی 

قالب سازی و تراشکاری
قالب سازی و تراشکاری
آوریل 3, 2018
Show all

آشنایی با قالب سازی 

قالب سازی

قالب سازی

قالب سازی و تراشکاری

برای تولید قطعات صنعتی اولین نیاز ساخت قالب محصول مورد نظر می باشد که اینکارتوسط کارگاه های قالبسازی و تراشکاری صورت می پذیرد .

تاریخچه ی قالبسازی به حدود پنج هزار سال قبل می رسد که در گذشته از ماسه ، سنگ و … برای ساخت قالب ها استفاده میششده است ولی اکنون استفاده از فلز های آلمینیوم ، اهن و … جایگزین روش های سنتی شده است .

به طور کلی برای تعریف قالب سازی می توان اینگونه بیان کرد که : قالب سازی یک فرآیند تولیدی برای تولید قطعات با تزریق مواد به یک قالب است.

قالب سازی مدرن را می توان با یک سری از مواد، از جمله فلزات، شیشه ، الاستومرها، پلیمرهای گرمانرم و گرماسخت و … ، انجام داد.

 

برای ساخت و تولید قالب های صنعتی از روش های مختلفی استفاده می شود که میتوان به طور خلاصه ان ها را در 4 دسته یزیر جای داد :

  • قالب های ریخته گری
  • قالب های تزریق پلاستیک
  • قالب های آهنگری
  • قالب های پرس

 

کارگاه قالب سازی و تراشکاری ایران صنعت با بییش از 30 سال تجربه در زمینه ی ساخت انواع قالب های صنعتی و ارائه خدمات قالب سازی ، تراشکاری ، وایرکات ، تراش CNC ، خدمات سوپر دریل ، ساخت قالب های پلاستیک،سمبه ماتریسی ، فورج ، سازنده انواع جیگ و فیکسچر ،چارلمیز سوییس ، ساخت انواع قطعات صنعتی با دستگاه های مدرن و پیشرفته همراه با تکنولوژی روز دنیا به همراه تیمی دقیق و حرفه ای  آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *