تزریق پلاستیک قالب سازی

دستگاه تراش CNC
دستگاه تراش CNC
آوریل 7, 2018
قالب صنعتی
ساخت قالب صنعتی
آوریل 11, 2018
Show all

تزریق پلاستیک قالب سازی

تزریق پلاستیک

تزریق پلاستیک

چگونه قالب سازی تزریق پلاستیک کار میکند ؟

بسیاری از چیزهایی که در اطراف می بینید از پلاستیک ساخته شده است. این واقعیت است که پلاستیک را می توان به بسیاری از چیزهای مختلف قالب بندی کرد. و تزریق پلاستیک کاربرد فراوانی در قالب سازی و تراشکاری دارا است .

با مواد مناسب و تخصص کامل ، خدمات قالب گیری تزریق پلاستیک می توانید ایده ی محصول خود را به چیزی واقعی تبدیل کنید.

چرا پلاستیک بهترین انتخاب برای ایجاد یک محصول جدید است؟

برای ساخت یک قالب ، پلاستیک ها بسیار متنوع هستند ، پلاستیک ها با تعدادی از راه های مختلفی که برای ترکیب و مطابقت عناصر پایه با مواد افزودنی آن ها موجود است یک ماده ی مناسب برای تولید محصولات به شمار می روند .

هزینه های تولید در هنگام پلاستیک نیز کم است. آنها عایق الکتریکی بزرگ هستند، مقاوم در برابر خوردگی هستند، و هنگامی که از راه درست استفاده می شود، می توان به راحتی بازیافت شوند .

تزریق پلاستیک

تزریق پلاستیک

چگونگی قالب گیری تزریق پلاستیک در قالب سازی

از آنجا که ایده محصول شما احتمالا بهترین کار با استفاده از پلاستیک را به عنوان مواد اصلی خود انجام می دهد، چیز بعدی که باید به دنبال آن باشید، کشف نحوه عملکرد کل فرآیند است.

چگونه می توانید ایده خود را به یک محصول پلاستیکی واقعی تبدیل کنید؟ این چیزی است که قالب تزریق پلاستیک انجام می دهد .

اساسا، مواد پلاستیکی به بخشی از دستگاه به نام قیف تغذیه می شود و سپس آن را به اکسترودر هل می دهد. از این جا، مواد بیشتر به داخل محفظه گرم، که در آن پلاستیک ذوب می شود، تحت فشار قرار می گیرد.

اکنون که پلاستیک در شکل ذوب شده است، وقت آن است که آن را به شکل قطعات پلاستیکی مورد نیاز خود قالب بندی کنید.

پلاستیک مذاب به یک قالب سرد بسته با استفاده از فشارهای شدید فشار داده می شود. بدون فشار مناسب، قالب پر نمی شود و پلاستیک شکل مورد نظر شما را نمی گیرد. اساسا، این قالب است که به عنوان یک راهنمای یا الگو عمل می کند

هنگامی که پلاستیک خنک و جامد شده است، از اتاق خارج می شود. و از اینجا، می توانید ببینید که محصول نهایی اکنون شکل مورد نظر خود را گرفته است.

اگر شما یک ایده درخشان برای یک محصول ارائه کرده اید تزریق پلاستیک میتواند برای ساخت قالب به شما کمک نماید .

کارگاه قالب سازی و تراشکاری ایران صنعت با بییش از 30 سال تجربه در زمینه ی ساخت انواع قالب های صنعتی و ارائه خدمات قالب سازی ، تراشکاری ، وایرکات ، تراش CNC ، خدمات سوپر دریل ، ساخت قالب های پلاستیک،سمبه ماتریسی ، فورج ، سازنده انواع جیگ و فیکسچر ،چارلمیز سوییس ، ساخت انواع قطعات صنعتی با دستگاه های مدرن و پیشرفته همراه با تکنولوژی روز دنیا به همراه تیمی دقیق و حرفه ای  آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *