ساخت قالب صنعتی

تزریق پلاستیک
تزریق پلاستیک قالب سازی
آوریل 9, 2018
خدمات CNC
خدمات CNC و خدمات قالبسازی
آوریل 24, 2018
Show all

ساخت قالب صنعتی

قالب صنعتی

قالب صنعتی

ساخت قالب صنعتی و قالبسازی و قطعه سازی ایران صنعت

در این نوشته به بررسی و مقایسه ی ساخت قالب صنعتی و قالبسازی و تراشکاری به دو روش ماشین تراش سی ان سی CNC و تزریق پلاستیک و قالب گیری تزریقی می پردازیم .

ایتدا به تعریف مفاهیم تراشCNC  – ماشینکاری CNC  و تزیرق پلاستیک و ساخت قالب های تزریق پلاستیک می پردازیم .

 

ماشینکاری و تراش CNC و ساخت قالب صنعتی :

یک فرآیند که معمولا با یک بلوک از مواد مورد نظر آغاز می شود ماشینکاری سی ان سی CNC   نامیده می شود .

تراش CNC  شامل حذف دقیق لایه های مواد در یک زمان می شود. این فرآیند اجازه می دهد تا مواد مختلفی با محدودیت های چندگانه مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، به دلیل کنترل کامپیوتر، برش ها و اندازه ها بسیار دقیق و کنترل شده می باشند .

 

تزریق پلاستیک و قالب گیری تزریقی و ساخت قالب صنعتی :

همانطور که از نام آن پیداست، این فرایند شامل تزریق مواد به یک قالب است. این کار با ذوب کردن مواد موجود در انبار و تحریک آن به قالب با فشار بالا انجام می شود. سپس این قسمت اجازه می دهد تا در قالب خنک شود و سپس از قالب خارج شود. این روند برای بخش بعدی تکرار میشود و قالب مورد نظر تولید می شود .

 

کدام فرایند برای شما برای و ساخت قالب صنعتی مناسب است؟

به طور کلی برای تصمیم گیری راجع به اینکه چه فرآیندی برای تولید و  و ساخت قالب صنعتی شما مناسب است نیاز است تا آیتم های مختلفی مورد بررسی قرار بگیرد .

سرعت، حجم، مواد، تحمل / پایان سطح، و طراحی آیتم هایی هستند که باید مورد مقایسه و بررسی قرار بگیرند . هر کدام از اینها می توانند یک فرایند دروازه در استفاده از یک فرآیند در مقابل دیگر داشته باشند و حتی ممکن است نیاز به تغییر در بخشی برای تولید داشته باشند.

در نوشته های بعدی به طور کامل این آیتم ها را در قالبسازی و تراشکاری بیان می کنیم و در دو فرآیند ماشینکاری و تراش CNC  و تزریق پلاستیک مورد بررسی قرار می دهیم .

 

کارگاه قالبسازی و تراشکاری ایران صنعت با بییش از 30 سال تجربه در زمینه ی ساخت انواع قالب های صنعتی و ارائه خدمات قالب سازی ، تراشکاری ، وایرکات ، تراش CNC ، خدمات سوپر دریل ، ساخت قالب های پلاستیک،سمبه ماتریسی ، فورج ، سازنده انواع جیگ و فیکسچر ،چارلمیز سوییس ، ساخت انواع قطعات صنعتی با دستگاه های مدرن و پیشرفته همراه با تکنولوژی روز دنیا به همراه تیمی دقیق و حرفه ای  آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

 

 

1 دیدگاه

  1. خیلی عالی بود.لایک داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *