خدمات CNC و خدمات قالبسازی

قالب صنعتی
ساخت قالب صنعتی
آوریل 11, 2018
تراش CNC
تراش CNC و قالبسازی
می 14, 2018
Show all

خدمات CNC و خدمات قالبسازی

خدمات CNC

خدمات CNC

خدمات CNC و خدمات قالبسازی

در ادامه ی نوشته های قبل به این مسئله پرداختیم که تراش CNC برای ساخت قالب های مورد نظر شما بهتر می باشد یا تزریق پلاستیک بهینه تر است ؟ حال میخواهیم آیتم های مقایسه ای این دو روش را نشان دهیم :

سرعت در خدمات CNC و تزریق پلاستیک :
اگر به مدت 10 هفته به 10 قسمت نیاز دارید، ماشینکاری CNC احتمالا تنها راه حل شماست. در صورت نیاز به 50000 قطعه در 4 ماه، قالب ریخته گری تزریق راه بهتری می باشد. ریخته گری تزریقی نیاز به زمان دارد تا از ریختن قالب ، اطمینان حاصل شود که قطعات در تحمل کافی هستند.

هزینه خدمات CNC و تزریق پلاستیک :
هزینه واقعی در هر بخش از قطعات قالب گیری تزریقی به طور قابل توجهی ارزان تر از قطعات ماشینکاری است. متاسفانه، برای قالب گیری تزریقی، ایجاد قالب می تواند هزینه های پیش رو بزرگ باشد.
مواد:
برای قطعات قالب گیری تزریقی، انتخاب مواد می تواند بیشتر محدود باشد. با در نظر گرفتن قالب تزریق، مواد با کارآیی بیشتری تولید می شوند.

حمل / سطح پایان خدمات CNC و تزریق پلاستیک :
یک بار دیگر، این مزیت به ماشینکاری CNC می رسد. ماشینکاری سی ان سی تحمل بیشتری دارد و سطح بهتری از تحمل را می توان به دست آورد.
یکی از مزایای قالب گیری تزریقی، تکرارپذیری از تعداد زیادی به مقدار زیادی است. قالب ها می توانند برای میلیون ها قسمت با حداقل سایش ادامه یابند.

این اجازه می دهد تا قطعات از یک دسته به بعد تقریبا یکسان باشند. با ماشینکاری CNC، هر قسمت به ماشین اضافه می شود تا ایجاد شود و تغییرپذیری بیشتر دیده شود.

همانطور که می بینید، تصمیم گیری بین ماشینکاری و قالب گیری تزریقی ساده نیست برای این کار بهتر است با توجه به کار و قالب مورد نظر خود به کارگاه های قالبسازی و تراشکاری مراجعه فرمایید .

 

کارگاه قالبسازی و تراشکاری ایران صنعت با بییش از 30 سال تجربه در زمینه ی ساخت انواع قالب های صنعتی و ارائه خدمات قالب سازی ، تراشکاری ، وایرکات ، تراش CNC ، خدمات سوپر دریل ، ساخت قالب های پلاستیک،سمبه ماتریسی ، فورج ، سازنده انواع جیگ و فیکسچر ،چارلمیز سوییس ، ساخت انواع قطعات صنعتی با دستگاه های مدرن و پیشرفته همراه با تکنولوژی روز دنیا به همراه تیمی دقیق و حرفه ای  آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *