تراش CNC و قالبسازی

خدمات CNC
خدمات CNC و خدمات قالبسازی
آوریل 24, 2018
Show all

تراش CNC و قالبسازی

تراش CNC

تراش CNC

تراش CNC چیست و چگونه کار می کند؟

دستگاه سی ان سی یا کنترل عددی کامپیوتر (CNC) به دستگاهی گفته می شود که انواع مختلف فناوری و ماشین آلات در آن گنجانده شده است.  همچین دستگاهی به عنوان یک ماشین تراش و دستگاه تراش   CNC شناخته می شود.

 

با توجه به پیشرفت های تکنولوژی، ماشین های CNC به سرعت جایگزین برخی از ماشین های قدیمی تر و سنتی شده اند، استفاده از دستگاه تراش CNC با تعداد بسیار زیادی مزایا همراه است. این دستگاه ها می توانند به آسانی تنظیم و اداره شوند. دستگاه های تراش CNC  تکرار پذیری فوق العاده ای را همراه با دقت بالا در تولید قالب های صنعتی ارائه می دهند.

یک برنامه نویس می تواند به صورت دستی یک قسمت یا ابزار مسیر تولید قالب را طراحی کند. سپس فایل کامپیوتری رمزنگاری شده به داخل دستگاه CNC آپلود می شود و دستگاه به طور خودکار قطعات مورد نظر را که برای آن ها طراحی صورت پذیرفته است را تولید می نماید .

 

ماشین تراش CNC به وسیله یک رابط منو بر روی یک کامپیوتر کنترل می شود. اپراتور که فرایند را مدیریت می کند می تواند یک شبیه سازی بصری از نحوه عملکرد دستگاه در مرحله تولید را ببیند.

 

ماشین های تراش CNC به روش های گوناگون طراحی شده اند و بر اساس سازنده دستگاه تولید می شوند. با این حال، اکثر آنها دارای برخی از ترکیبات قابل توجهی هستند. یک برجک بخشی از ماشین است که دارنده ابزار را نگه می دارد و به همین ترتیب آنها را نشان می دهد. اسپیندل برای نگهداری قطعه کار طراحی شده است. علاوه بر این، اسلایدهای وجود دارد که اجازه می دهد تا یک برجک در یک زمان چند محور حرکت کند.

 

در صنعت ماشینکاری و قالبسازی ، تراش CNC رشد قابل ملاحظه ای داشته است، به خصوص در طراحی و استفاده از تراش های    سی ان سی شاهد رشد چشم گیری بوده ایم .

 

ماشین آلات تراش CNC مانند دیگر ماشینهای تراشنده CNC در سال های اخیر تبدیل به بخش عمده ای از صنعت ساخت و ساز شده اند. بنابراین، انتظار می رود که عملیات این ماشین آلات همچنان به بهبود و حمل وزن قابل توجهی در این زمینه ادامه دهد.

 

کارگاه قالبسازی و تراشکاری ایران صنعت با بییش از 30 سال تجربه در زمینه ی ساخت انواع قالب های صنعتی و ارائه خدمات قالب سازی ، تراشکاری ، وایرکات ، تراش CNC ، خدمات سوپر دریل ، ساخت قالب های پلاستیک،سمبه ماتریسی ، فورج ، سازنده انواع جیگ و فیکسچر ،چارلمیز سوییس ، ساخت انواع قطعات صنعتی با دستگاه های مدرن و پیشرفته همراه با تکنولوژی روز دنیا به همراه تیمی دقیق و حرفه ای  آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *